Відповідно до статті 9 пункту 1 Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право протягом чотирнадцяти (14) днів обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором, розмірами або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, упаковка.У разі відсутності в магазині аналогічного товару, покупець має право придбати будь-які інші товари з асортименту магазину з відповідним перерахунком вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або придбати аналогічний товар при першій же поставці відповідного товару, про що продавець зобов'язується повідомити покупця в день поставки. (стаття 9 пункт 2 Закону).
При поверненні грошових коштів розрахунки з покупцем проводяться, виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Умови обміну та повернення товару неналежної якості:
1. Замінити або повернути товар із виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (суттєвим недоліком) можна на підставі і в терміни, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів".
2. У разі виникнення проблем з товаром, передусім переконайтеся, що ви повністю ознайомились з інструкцією з експлуатації товару (якщо така є). Зазвичай в кінці інструкції є розділ, який описує типові проблеми та шляхи їх вирішення власними силами.
3. Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється через відправку товару(ів) покупцем і продавцем через службу доставки (транспортну компанію).
Повернення грошей можливе в день повернення товару або, у разі відсутності грошей в касі, протягом максимум 7 днів.
Обміну та поверненню НЕ підлягає:
1. Список товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню [перейти].
2. Товар, що не має суттєвих недоліків, з моменту покупки якого пройшло більше 14 днів.
3. Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
4. Товар має механічні пошкодження, порушена упаковка, в процесі експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) і т.д.
Тому, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уважно оглядайте покупку при отриманні або в присутності кур'єра. Якщо вам не подобається розмір, зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, поверніть замовлення, зв'язавшись з менеджером магазину, обговоривши всі деталі повернення. У разі відмови від товару належної якості після доставки, покупець самостійно оплачує доставку товару продавцю через службу доставки (транспортну компанію).
Претензії по зовнішньому вигляду та механічним пошкодженням приймаються тільки в момент доставки (при отриманні).
Оформляючи замовлення в інтернет-зоомагазині Ветмаркет, ви погоджуєтесь з умовами роботи нашого магазину.